Strefa

Fitness

TRX - trening całego ciała w podwieszeniu, z wykorzystaniem przyrządu TRX. Ćwiczenia funkcjonalne, wzmacniające mięśnie posturalne i obwodowe, odciążając zarazem kolana i kręgosłup. 
Cel: wzmacnianie ciała, trening zmysłu równowagi 
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

BODY BALL - łagodne zajęcia wzmacniające całe ciało z wykorzystaniem dmuchanych piłek fitness. Zajęcia koncentrują się nie tylko na wzmacnianiu mięśni warstwy powierzchownej, ale także treningu równowagi i tzw. głębokiej stabilizacji. 
Cel: wzmacnianie ciała, trening zmysłu równowagi 
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

AKTYWNY SENIOR - zajęcia dla Klubowiczów w dojrzałym wieku, prowadzone przez wykwalifikowanych i odpowiednio przygotowanych trenerów, którzy dopasują intensywność oraz rodzaj ćwiczeń do wieku i ewentualnych problemów zdrowotnych ćwiczącego.
Cel: ogólna poprawa kondycji
Intensywność: niska
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia  są przeznaczone nie tylko dla osób, które walczą z bólem pleców czy też skrzywieniem kręgosłupa, lecz dla wszystkich, którzy pragną poprawić wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Zajęcia te angażują również inne partie ciała, takie jak barki, biodra czy też kolana, które odpowiadają za prawidłowe utrzymanie postawy całego naszego ciała. W trakcie tych zajęć uczymy się prawidłowego oddechu jak i również wzmacniamy i rozciągamy poszczególne partie mięśniowe.
Cel: wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i pośladków, ogólna poprawa kondycji
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

SEXY BRZUCH - zajęcia wzmacniające, w całości poświęcone tak ważnym obszarom kobiecego ciała, jakimi są brzuch i talia. Bazują na ćwiczeniach z ciężarem własnego ciała, ale również z akcesoriami.
Cel: silne i wytrzymałe mięśnie brzucha oraz pięknie wymodelowana talia!
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla osób początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych

 

SLOWFIT - świetny pomysł na sportowy start po przerwie! Trening obejmuje ćwiczenia wzmacniające, stabilizujące jak i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Podczas wykonywania ćwiczeń nauczysz się również jak prawidłowo oddychać podczas treningu. Poziom trudności jest stopniowany, aby każdy bez problemu poradził sobie z zajęciami po dłuższej przerwie od aktywności fizycznej!
Cel: powrót do formy, także po infekcji
Intensywność: niska
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

STREFA FIRE - obwodowy trening funkcjonalny, gdzie mamy różnorodną formę ćwiczeń, z obciążeniem własnego ciała jak i z przyborami. Zajęcia prowadzone w formie obwodu stacyjnego, o dużej intensywności. Celem tych zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawienie ogólnej sprawności fizycznej.
Cel: zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu, spalanie tkanki tłuszczowej
Intensywność: wysoka
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.


BODY SHAPE - zajęcia wzmacniające oraz modelujące sylwetkę na wysokim tętnie. Podczas zajęć wykorzystywane są różne przyrządy.
Cel: spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie sylwetki
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

TABATA - interwałowy trening metaboliczny w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
Cel: zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu, spalanie tkanki tłuszczowej
Intensywność: wysoka
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.


CROSS TRENING - zajęcia wzmacniająco - kondycyjne z wykorzystaniem elementów dwuboju i trójboju siłowego, a także ćwiczeń przygotowawczych do biegów z przeszkodami typu OCR (burpees, wspinanie na linę, Kettlebells)
Cel: wszechstronne wzmocnienie ciała - poprawa siły i wydolności, spalanie tłuszczu
Intensywność: wysoka
Poziom zaawansowania: dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI - Trening skoncentrowany na dolnej partii ciała z naciskiem na pośladki. Głównym celem jest podniesienie jędrności oraz wymodelowanie kształtnych pośladków za pomocą ćwiczeń wzmacniających. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką cardio, która świetnie przygotuje mięśnie do pracy z różnymi przyrządami. Jeśli marzysz o pięknej, kształtnej i jędrnej pupie – to zajęcia dla Ciebie! 
Cel: jędrne i smukłe pośladki oraz uda. Szczupły brzuch.
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

PILATES - ćwiczenia izometryczne, mające na celu poprawę gibkości, elastyczności i równowagi całego ciała. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia.
Cel: jędrne i smukłe ciało, poprawa kondycji
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla wszystkich

 

CROSS KIDS - Świetna zabawa, a zarazem aktywność fizyczna dla dzieci. W tym samym czasie rodzice mogą poćwiczyć na zajęciach cross lub na siłowni :)
Cel: ogólna poprawa koordynacji ruchowej
Intensywność: średnia
Poziom zaawansowania: dla dzieci :)

 

Powrót do listy